„Relatiile publice trebuie sa fie creative. Relatiile publice trebuie sa fie noi si diferite. Relatiile publice trebuie sa fie originale. Cea mai buna modalitate de a impune un brand este crearea unei noi categorii, iar crearea unei noi categoii necesita gandirea creativa a celor mai buni.”
Al si Laura Ries
Relații publice
Indiferent de domeniul de activitate al business-ului pentru a fi competitiv pe piaţă nu este suficient sa fi prezent şi cunoscut, ci este absolut necesar să câştigi şi să menţii încrederea publicului tău.
Strategii de comunicare și relatii publice
Programe comunitare și campanii naționale de informare și educare (cultură, social, sănătate, mediu, sport)
Comunicare de criză
Relații cu mass media
Campanii de presă-presa națională și locală
Campanii online communication (social media, comunități)
Conferințe de presă
Materiale de presă
Interviuri radio și TV
Sesiuni foto pentru media
Monitorizare de presă
Analiza acoperirii mediatice
Comunicare internă
PR Blitz
Consultanță în relații publice
Campanii de comunicare evenimente